close
تبلیغات در اینترنت
* * خرما بهتربن غذا در ماه مبارک رمضان است

وب

ما را دنبال کنید

جستجوگر

پرینت گرفتن از صفحه

    چاپ این صفحه

مرجع تخصصي اطلاع رسانی مجازی سبز



    @iranHorticulture

    افتتاح کانال فضای سبز ایران

    بزودی کانال دوره های آموزشی

    موفقیت و فن بیان و اخلاق حرفه ای

    راه اندازی میشود،با ما همراه شوید

دسترسی راحتر

  • اطلاع رسانی مجازی
  • فن بیان 3
  • موفقیت 7
  • اخلاق حرفه ای 4
  • موفقیت 7
  • دانستنیهای عمومی 7
  • طراحی
  • طراحی داخلی 38
  • طراحی بیرونی 28
  • تزئینات داخلی 14
  • خانه های مدرن 14
  • اصول طراحی 2
  • طراحی باغ
  • ایده طراحی 4
  • عکسهای باغ 2
  • باغ های منطقه ای 1
  • استایل باغ شما 1
  • فضای سبز
  • درخت و درختچه 49
  • گل های فصلی 39
  • طراحی فضای سبز 36
  • روف گاردن 17
  • آبنما 16
  • آلاچیق 19
  • برکه مصنوعی 17
  • گیاهان تزئینی 63
  • گیاهان دارویی 17
  • آفات و بیماری های فضای سبز 8
  • تزئینی 3
  • کشاورزی
  • آموزش 18
  • گیاهان 26
  • متفرقه 5
  • سموم 5
  • بیماری و حفظ نباتات 1
  • زراعی و باغی 9
  • بخش انگلیسی(تازه های کشاورزی و فضای سبز و طراحی)
  • زراعی و باغی 5
  • دامپروری 1
  • فضای سبز و طراحی 1
  • سرگرمی
  • آیا می دانید؟؟؟ 27
  • ورزشی 4
  • دمنوش ها 11
  • سلامت 7
  • کامپیوتر و وب 3
  • جالب انگیز 9
  • سبک زندگی 6
  • ویژه نامه محرم 1395 3
  • چطور؟!!! 1
  • ویژه نامه شعبانیه 5
  • ویژه نامه رمضان 2
  • ویژنامه محرم 96 5
  • اخبار
  • در باره ما 6
  • نرم افزار
  • کاربردی 17
  • دانستنیهای سنگ
  • سنگ معدنی 3
  • سنگ قیمتی و تزئینی 2
  • معادن 0
  • متفرقه 0
  • free-magazines
  • magazine 5
  • books 2
  • محتوی الکترونیکی
  • ویژه کشاورزی و مرتبط 16
  • کتاب الکترونیکی 9
  • شیلات و آبزیان 2
  • زیست محیطی
  • دانستنیهای زیست محیطی 7
  • اخبار و تاز ه های زیست محیطی 2
  • اخبار و تاز ه های زیست محیطی 2
  • فیلم مستند 0
  • تا این لحظه

    • استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
    • :: آمار کاربران
    • افراد آنلاين : 1
    • :: آمار بازديد
    • بازديد امروز : 36
    • بازديد ديروز : 738
    • بازديد هفته : 4,544
    • بازديد ماه : 110,892
    • بازديد سال : 149,022
    • بازديد کلي : 1,199,592
    • :: اطلاعات شما
    • آي پي : 54.221.75.115
    • مرورگر :
    • سيستم عامل :

    کدهای اختصاصی

      ,|,

    پیام ورودی ویژه همه


    اگر مطلبی متحوی نا مناسب دارد یا حق کپی رایت (با ارائه سندیت ادعا) رعایت نشده است یا مطلب ما دیگر سایتها بدون درج اسم سایت  ما وجود دارد لطفا به ما اطلاع دهید


    گزارش


    دِگرین دات آی آرد کاملا به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام میگذارد و خود را ملزم به رعایت کردن آن میداند جز مواردی که با قوانین سایت مغایرت دارد،سایت دگرین دات آی ار تمام تلاش خود را میکند که باعث سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران باشد،در راستای اجرای قوانین سایت به تمامی الزامات کارگروه مصادیق مجرمانه عمل نماید.

    لذا هر گونه استفادهای از این سایت یعنی قبول قوانین

     تنها ایمیل و کاربری اینستاگرام سایت ما :


    @green_life_luxury
    infothegreen.ir@gmail.com

    ایمیل های و کاربری های دیگر با عنوان این سایت تقلبی است و با سایت دگرین دات آی آر هیچ ارتباطی ندارند ،در هر صورتی مسولیت بر عهده مانیست

    آخرین ارسالی های انجمن

    کارشناسان تغذيه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما يا کشمش براي آغاز افطار استفاده کنند؛ زيرا اين دو سبب کنترل اشتها مي شوند و از پُر خوري به هنگام افطار ممانعت مي کنند. علاوه بر آن مصرف خرما در ماه مبارک رمضان در تنظيم قند خون بسيار مفيد است، لذا توصيه مي شود که در وعده افطار حتي المقدور 5-3 عدد خرما مصرف شود؛ اما از مصرف بيش از حد خرما نيز مانند ساير شيريني ها پرهيز شود.
    توصيه اين است که در زمان افطار و سحر تا حد امکان به جاي مصرف انواع شيريني ها مثل زولبيا و باميه که فقط حاوي انرژي و فاقد مواد مغذي (ويتامين ها و مواد معدني) هستند، از مواد غذايي طبيعي شيرين مثل خرما، کشمش و انواع ميوه در حد متعادل استفاده شود. دقت داشته باشيد که افراط در مصرف انواع شيريني به هنگام افطار چاقي و اضافه وزن را به دنبال خواهد داشت.
    نتايج يک تحقيق علمي نشان مي دهد: خرما بهترين غذا براي روزه داران در ماه مبارک رمضان است. بر اساس نتايج تحقيقي، در ساعات پاياني روزه، قند خون کاهش پيدا مي کند و بر مغز تأثير مي گذارد و سبب مي شود فرد احساس کسالت و ضعف کند و از قدرت  تمرکز  شخص روزه دار کاسته مي شود.

    اين ميوه مي تواند انتخاب خوبي به جاي قندهاي صنعتي باشد و به دليل اينکه قند خود را آهسته و به مرور در بدن آزاد و مواد مغذي و فيبر لازم براي بدن را تأمين مي کند، مي تواند در وعده هاي سحر و افطار ويژه بانوان شيرده و دختران و پسران روزه اولي در ماه رمضان مصرف شود

    همچنين کاهش قند بر حرکات جسمي نيز تأثير مي گذارد و معده تقريباً در حالت سکون قرار مي گيرد و فعاليت آنزيم هاي دستگاه گوارشي به علت کمي مايعات در بدن به شدت کم مي شود. با توجه به اين موضوع بدن انسان هنگام افطاري به غذايي نياز دارد که به سرعت هضم شود و به معده آسيب نرساند و آن را فعال کند و به سرعت مواد مورد نياز به بدن جذب شود و به مغز و عضلات برسد تا ذهن و بدن توانايي خود را بازيابند.
    همه اين ها با مصرف خرما امکان پذير است و ظرف بيست دقيقه قدرت و توانايي را به شخص روزه دار بازمي گرداند.
    * خرما خواص تغذيه اي متعددي دارد که از آن جمله مي توان به  تقويت ايمني بدن  در برابر بيماري هاي عفوني و غير عفوني و جهت افزايش مقاومت بدن اشاره کرد.

    * خرما يک نوع ميوه است که ويتامين هاي A ,B ,C ,E را به همراه املاح معدني شامل فسفر، کلسيم، آهن و منيزيم براي بدن تأمين مي کند.

    * خرما براي پيشگيري از افزايش فشارخون و کم خوني تاحدي موثر است و با اثرات آنتي اکسيداني اسيد معده را نيز خنثي مي کند.
    * تنظيم انعقاد خون، بهبود مشکلات روده اي، کاهش اضطراب و عصبانيت و ايجاد آرامش در دوران بارداري از ديگر خواص مصرف خرما است.
    * خرما به تنهايي يا با مخلوط شير براي بهبود کيفيت خواب نيز موثر است.
    * هر سه عدد خرما يک واحد ميوه محسوب مي شود و با توجه به اينکه روزانه بايد 4 تا 5 واحد ميوه و سبزي مصرف شود، مي توان خرما را به عنوان يک واحد ميوه براي افراد سالم در نظر گرفت.
    * مصرف خرماي تازه از خرماي خشک بهتر و فوايد آن نيز بيشتر است.

    خرما خواص تغذيه اي متعددي دارد که از آن جمله مي توان به تقويت ايمني بدن در برابر بيماري هاي عفوني و غير عفوني و جهت افزايش مقاومت بدن اشاره کرد
     خرما مي تواند به عنوان يک ميان وعده قابل حمل و ساده مورد استفاده قرار گيرد و توصيه مي شود افراد عادت کنند خرما را به عنوان  جايگزيني براي قند با چاي  مصرف کنند.

    * خرما به ميزان لازم داراي آهن، اسيدفوليک، پروتئين و چربي است که به دليل کربوهيدراتي که در خود دارد مصرف سه عدد از آن با 60 کيلوکالري، انرژي لازم براي بدن را تأمين مي کند.
    * اين ميوه مي تواند انتخاب خوبي به جاي قندهاي صنعتي باشد و به دليل اينکه قند خود را آهسته و به مرور در بدن آزاد و مواد مغذي و فيبر لازم براي بدن را تأمين مي کند، مي تواند در وعده هاي سحر و افطار ويژه بانوان شيرده و دختران و پسران روزه اولي در ماه رمضان مصرف شود.
    * استفاده از ميوه ها براي تمامي افراد سالم و حتي بيماران ديابتي محدوديتي ندارد و افراد ديابتي نيز مي توانند خرما مصرف کنند اما در ميزان استفاده از آن نبايد زياده روي شود.

    برچسب ها

    ارسال نظر

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    نظرات ارسال شده

    ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

    خبرنامه

    *
    < >برای عضویت در خبر نامه فضای سبز ایمیل خود را در کادر پایین وارد کنید

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    *

    نرم افزار های ضروری ،منبع p30download.com

         

        دانلود FlashGet

         

        دانلود Internet Download Manager

         

    update to

    v6.31 Build 3

        دانلود Mozilla Firefox

         

    update to v61.0.1

        دانلود WinRAR

         

        دانلود

    JDownloader

     


    رمز فایل

    www.p30download.com

    درباره ما


    Image result for attractive photography

    نظرسنجی

    به مطالب چه امتیازی می دهید ؟ممنون از شما که ما را راهنمایی می کنید.